Guia docent Facultat de Medicina i Ciències de la Salut |
català |
Grau de Fisioteràpia (2010) |
Assignatures |
RAONAMENT CLÍNIC I TÈCNIQUES AVANÇADES DE FISIOTERÀPIA |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2017_18 |
Assignatura | RAONAMENT CLÍNIC I TÈCNIQUES AVANÇADES DE FISIOTERÀPIA | Codi | 14214214 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A14 |
Realitzar l’anamnesi completa del pacient Formular una o varies hipòtesis clíniques i raonar-les Escollir les tècniques d’avaluació que permetin contrastar la hipòtesi clínica Escollir i raonar les tècniques de tractament fisioterapèutic que s’aplicaran en base a les seves indicacions i contraindicacions, les seves limitacions, els seus riscos, les precaucions i la seva idoneïtat pel pacient Reavaluar al pacient per determinar l’estat de la hipòtesis clínica i la idoneïtat del tractament escollit Dissenyar el pla de tractament a curt, mig i llarg termini Col•locar correctament al pacient i realitzar les tècniques amb la correcta higiene postural | |
A16 |
Formular una o varies hipòtesis clíniques i raonar-les Analitzar la informació expressada en l’anamnesi i interpretar-ne la implicació clínica Reavaluar la hipòtesis clínica en funció del resultat de l’exploració Reavaluar al pacient per determinar l’estat de la hipòtesis clínica i la idoneïtat del tractament escollit | |
A27 |
Dissenyar el pla de tractament a curt, mig i llarg termini | |
A29 |
Reavaluar al pacient per determinar l’estat de la hipòtesis clínica i la idoneïtat del tractament escollit Conèixer i preveure totes les situacions de risc per al pacient en el context de la Fisioteràpia | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B3 |
Defensar públicament el raonament clínic de l’actuació del fisioterapeuta | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |