Grau de Nutrició Humana i Dietètica (2010) |
Assignatures |
NUTRICIÓ I ACTIVITAT FÍSICA |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2012_13 |
Assignatura | NUTRICIÓ I ACTIVITAT FÍSICA | Codi | 14224207 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | Primer |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Identifica els factors nutricionals i avalua el seu paper en l’activitat física Entendre els mecanismes fisiològics implicats en la nutrició i l’activitat física de determinades poblacions Entendre, valorar i avaluar la importància de la hidratació en l’activitat física Conèixer el concepte de suplement dietètic, doping i ajudes ergogèniques Identificar els mecanismes fisiològics que controlen el metabolisme per comprendre les pautes que se segueixen en diverses condicions nutricionals i d’activitat física Entendre, valorar i avaluar el paper dels macronutrients en l’activitat física Entendre, valorar i avaluar el paper de les vitamines, minerals i oligoelements en l’activitat física | |
A3 |
Comprendre, reflexionar i prendre consciència del funcionament del cos humà en condicions de salut per entendre les possibles alteracions patològiques. Identifica els factors nutricionals i avalua el seu paper en l’activitat física Entendre els mecanismes fisiològics implicats en la nutrició i l’activitat física de determinades poblacions Identificar els mecanismes fisiològics que controlen el metabolisme per comprendre les pautes que se segueixen en diverses condicions nutricionals i d’activitat física Conèixer els mecanismes homeostàtics i de regulació dels diversos sistemes i aparells Conèixer i comprendre com afecten en l’estructura i la funció normal els diferents estats de la vida | |
A8 |
Identifica els factors nutricionals i avalua el seu paper en l’activitat física Entendre, valorar i avaluar la importància de la hidratació en l’activitat física Conèixer el concepte de suplement dietètic, doping i ajudes ergogèniques Entendre, valorar i avaluar el paper dels macronutrients en l’activitat física Entendre, valorar i avaluar el paper de les vitamines, minerals i oligoelements en l’activitat física | |
A17 |
Identifica els factors nutricionals i avalua el seu paper en l’activitat física Entendre els mecanismes fisiològics implicats en la nutrició i l’activitat física de determinades poblacions Entendre, valorar i avaluar la importància de la hidratació en l’activitat física Conèixer el concepte de suplement dietètic, doping i ajudes ergogèniques Conèixer el concepte de suplement dietètic, doping i ajudes ergogèniques Identificar els mecanismes fisiològics que controlen el metabolisme per comprendre les pautes que se segueixen en diverses condicions nutricionals i d’activitat física Entendre, valorar i avaluar el paper dels macronutrients en l’activitat física Entendre, valorar i avaluar el paper de les vitamines, minerals i oligoelements en l’activitat física | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1 |
Pregunta per aprendre i s’interessa per aclarir els seus dubtes Té una visió de conjunt de les diferents teories o metodologies d’una assignatura Adopta autònomament les estratègies d’ aprenentatge en cada situació Es capaç d’integrar paradigmes d’altres disciplines | |
B2 |
Selecciona un procediment d’entre els que li proposa el professor | |
B3 |
Fer el treball previst d’acord amb els criteris de qualitat donats | |
B4 |
Decideix com gestiona i organitza el treball i el temps que necessita per dur a terme una tasca a partir d'una planificació orientativa Decideix com gestiona i organitza el treball i el temps Reflexiona sobre el seu procés d’ aprenentatge i necessitats d’ aprenentatge | |
B5 |
Participa de forma activa i comparteix informació, coneixement i experiències | |
B9 |
Ser capaç d’obtenir, utilitzar i interpretar la informaicó científica a partir de les fonts bibliogràfiques | |
B10 |
Entendre la relació entre el treball de recerca i la progressió del coneixement científic | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C1 |
Extreu el sentit general dels textos que contenen informació no rutinària dins d'un àmbit conegut | |
C2 |
Coneix el maquinari bàsic dels ordinadors Coneix el sistema operatiu com a gestor del maquinari i el programari com eina de treball Utilitza programari per a comunicació off-line: editors de textos, fulles de càlcul i presentacions digitals Utilitza programari per a comunicació on-line: eines interactives (web, moodle, blocs..), correu electrònic, fòrums, xat, vídeo-conferències, eines de treball col·laboratiu... | |
C3 |
Avalua críticament la informació i les seves fonts i la incorpora a la pròpia base de coneixements i al seu sistema de valors |