2007_08
Guia docent 
Facultat de Ciències Jurídiques
A A 
català 
 
 
Treball Social (2001)
 Assignatures
  PRACTICUM D´INVESTIGACIÓ APLICADA
   Avaluació
  Descripció Pes
Estada / execució de pràctiques A través del seguiment individualitzat per part del tutor s'avalua els aprenentatges durant tot el procés de la recerca. Es tindrà el compte: l'assistència a les sessions grupals, el compliment en el lliurament del projecte de recerca, la capacitat d'autonomia en la presa de decisions, la capacitat de fer una bona recerca d'informació, el desplegament dels instruments de recerca i la motivació i superació personal al llarg de tot el procés. 40%
Treballs S'avaluaran els treballs corresponents al desenvolupament del pràcticum:
1.- Projecte de recerca. Es tracta d'un projecte que cal lliurar al tutor corresponent a fi de revisar-lo i corretgir-lo per tal de poder continuar amb la fase de treball de camp. No té una valoració percentual de la qualificació final.
2.- L'informe final i la proposta d'intervenció. Tenen una valoració del 60% de la nota final.
60%
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Els criteris generals per a l'avaluació del Pràcticum d'Investigació Aplicada són: 1.- Existència efectiva d'un procés investigador empíric demostrat mitjançant el contingut de la monografia. 2.- Revisió bibliogràfica actual i adequada a la temàtica de la investigació. 3.- Explicació i coherència del model investigador, de la metodologia de recollida de dades i de les tècniques utilitzades. 4.- Coherència i lògica en l'anàlisi i la interpretació de les dades i en les conclusions formulades. 5.- Pertinença de la proposta d'actuació en relació als resultats de la investigació. Creativitat en les propostes. 6.- Compliment estricte dels aspectes més formals de presentació de tot treball acadèmic: presentació, redacció coherent i fluida, capacitat de síntesi, estructuració i organització de la informació, correcció en la utilització de cites i de les referències bibliogràfiques, etc. 7.- La motivació i superació personal de l'estudiant durant tot el procés de la recerca, considerant els ritmes personals de cada alumne i els condicionants corresponents a cada objecte d'estudi.