Treball Social (2001) |
Assignatures |
PRÀCTICUM D'INVESTIGACIÓ APLICADA |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2011_12 |
Assignatura | PRÀCTICUM D'INVESTIGACIÓ APLICADA | Codi | 15051019 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
9 | 0 | 9 | Troncal | Tercer | Anual |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Procediments de selecció |
Planificació | Pla específic d'actuació | Mecanismes coordinació/seguiment |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | Pes | ||
Treballs de pràctiques externes | S'avaluarà el treball de recerca i el projecte d'intervenció: 1.- Elaboració del tema i de l'objecte d'estudi de la recerca 2.-Projecte de recerca. Es tracta d'un projecte que es pot lliurar al tutor /a corresponent a fi de revisar-lo, per tal de poder continuar amb la fase de treball de camp. 3.- L'informe final i la proposta d'intervenció |
100% | |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
Els criteris generals per a l'avaluació del Pràcticum d'Investigació Aplicada són:1.- Existència efectiva d'un procés investigador empíric demostrat mitjançant el contingut de la monografia.2.- Revisió bibliogràfica actual i adequada a la temàtica de la investigació.3.- Explicació i coherència del model investigador, de la metodologia de recollida de dades i de les tècniques utilitzades.4.- Coherència i lògica en l'anàlisi i la interpretació de les dades i en les conclusions formulades.5.- Pertinença de la proposta d'actuació en relació als resultats de la investigació. Creativitat en les propostes.6.- Compliment estricte dels aspectes més formals de presentació de tot treball acadèmic: presentació, redacció coherent i fluida, capacitat de síntesi, estructuració i organització de la informació, correcció en la utilització de cites i de les referències bibliogràfiques, Aquesta assignatura està en vies d'extinció, per la qual cosa l'alumnat tan sols té dret a presentar el treball de recerca i projecte d'intervenció. No obstant això, per tal de facilitar el procés d'aprenentatge, hi ha previstes tres tutories: una per exposar el tema, una segona pel projecte i disseny de la recerca i una tercera pel lliurament del treball. La 2a convocatòria consistirà tan sols en el lliurament del treball de recerca i projecte d'intervenció |