Grau de Treball Social (2009) |
Assignatures |
INVESTIGACIÓ SOCIAL APLICADA |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2010_11 |
Assignatura | INVESTIGACIÓ SOCIAL APLICADA | Codi | 15224113 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
9 | Obligatòria | Tercer | Anual |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | ||||||
Pràctiques de camp/sortides |
|
S'avalua a través de l'atenció personalitzada la capacitat de l'estudiant per desenvolupar-se en un entorn social i/o institucional per a la recerca de la informació empírica utilitzant els instruments de recollida de dades que ha dissenyat previament. | 10% | ||||||
Treballs |
|
S'avaluaran els treballs corresponents al desenvolupament del pràcticum: 1.- Projecte de recerca. Es tracta d'un projecte que cal lliurar al tutor corresponent a fi de revisar-lo i corretgir-lo per tal de poder continuar amb la fase de treball de camp. (10%) 2.- L'informe final i la proposta d'intervenció. (50%) |
60% | ||||||
Presentacions / exposicions |
|
Les presentacions i exposicions dels estudiants del seu procés de treball, de disseny, de desplegament i de tancament de la recerca. | 30% | ||||||
Altres |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
Els criteris generals per a l'avaluació del Pràcticum d'Investigació Aplicada són: 1.- Existència efectiva d'un procés investigador empíric demostrat mitjançant el contingut de la monografia. 2.- Revisió bibliogràfica actual i adequada a la temàtica de la investigació. 3.- Explicació i coherència del model investigador, de la metodologia de recollida de dades i de les tècniques utilitzades. 4.- Coherència i lògica en l'anàlisi i la interpretació de les dades i en les conclusions formulades. 5.- Pertinença de la proposta d'actuació en relació als resultats de la investigació. Creativitat en les propostes. 6.- Compliment estricte dels aspectes més formals de presentació de tot treball acadèmic: presentació, redacció coherent i fluida, capacitat de síntesi, estructuració i organització de la informació, correcció en la utilització de cites i de les referències bibliogràfiques, etc. 7.- La motivació i superació personal de l'estudiant durant tot el procés de la recerca, considerant els ritmes personals de cada alumne i els condicionants corresponents a cada objecte d'estudi. Pel que fa a la segon convocatòria s'aplicaran els mateixos criteris d'avaluació i s'exigeixen les mateixes activitats avaluatives. |