2010_11
Guia docent 
Facultat de Ciències Jurídiques
A A 
català 
 
 
Grau de Treball Social (2009)
 Assignatures
  INVESTIGACIÓ SOCIAL APLICADA
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Pràctiques de camp/sortides
A2
S'avalua a través de l'atenció personalitzada la capacitat de l'estudiant per desenvolupar-se en un entorn social i/o institucional per a la recerca de la informació empírica utilitzant els instruments de recollida de dades que ha dissenyat previament. 10%
Treballs
A2
A7
C2
C3
C4
S'avaluaran els treballs corresponents al desenvolupament del pràcticum:
1.- Projecte de recerca. Es tracta d'un projecte que cal lliurar al tutor corresponent a fi de revisar-lo i corretgir-lo per tal de poder continuar amb la fase de treball de camp. (10%)
2.- L'informe final i la proposta d'intervenció. (50%)
60%
Presentacions / exposicions
C3
Les presentacions i exposicions dels estudiants del seu procés de treball, de disseny, de desplegament i de tancament de la recerca. 30%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Els criteris generals per a l'avaluació del Pràcticum d'Investigació Aplicada són: 1.- Existència efectiva d'un procés investigador empíric demostrat mitjançant el contingut de la monografia. 2.- Revisió bibliogràfica actual i adequada a la temàtica de la investigació. 3.- Explicació i coherència del model investigador, de la metodologia de recollida de dades i de les tècniques utilitzades. 4.- Coherència i lògica en l'anàlisi i la interpretació de les dades i en les conclusions formulades. 5.- Pertinença de la proposta d'actuació en relació als resultats de la investigació. Creativitat en les propostes. 6.- Compliment estricte dels aspectes més formals de presentació de tot treball acadèmic: presentació, redacció coherent i fluida, capacitat de síntesi, estructuració i organització de la informació, correcció en la utilització de cites i de les referències bibliogràfiques, etc. 7.- La motivació i superació personal de l'estudiant durant tot el procés de la recerca, considerant els ritmes personals de cada alumne i els condicionants corresponents a cada objecte d'estudi.

Pel que fa a la segon convocatòria s'aplicaran els mateixos criteris d'avaluació i s'exigeixen les mateixes activitats avaluatives.