2023_24
Guía docente 
Facultad de Ciencias Jurídicas
A A 
castellano 
Grado en Trabajo Social (2009)
 Asignaturas
  TRABAJO DE FIN DE GRADO
   Resultados de aprendizaje
Tipo A Código Resultados de aprendizaje
 CE1 Coneix l’estructura social i els processos de desigualtat social
 CE2 Dóna resposta a través de l’aplicació d’estratègies d’intervenció als problemes socials
 CE4 Comprèn l’estructura i organització dels sistemes de benestar social
Analitza els diferents dispositius públics i privats que configuren els serveis socials de Catalunya
 CE5 Disposa de les eines necessàries per analitzar els reptes de futur de la societat del benestar
 CE6 Aplica diferents models i tècniques de intervenció en funció del context
 CE7 Dissenya projectes d’investigació social
Articula propostes d’intervenció fonamentades en els resultats de la investigació
 CE8 Diagnostica les situacions susceptibles d’intervenció i identifica els elements que operen sobre la relació d’ajuda
Dissenya programes i projectes d’intervenció social
 CE9 Sap analitzar necessitats i detectar situacions de risc social
 CE10 Identifica els indicadors socials del conflicte
Dissenya i avalua l’espai de mediació d’acord a la situació conflictiva
 CE11 Domina les eines necessàries per analitzar les xarxes socials i institucionals
És capaç de plantejar estratègies d’intervenció adequades al context de les xarxes
 CE12 Aplica les bases dels diferents models d’intervenció d’acord als contextos
 CE13 És capaç d’identificar els indicadors de necessitats-problemes
 CE14 Coneix instruments per gestionar canvis que afecten a les persones i organitzacions
 CE15 Fa una reflexió sobre el comportament professional i és capaç de modificar-lo i identificar els límits personals i professionals
 CE16 Coneix el funcionament de les organitzacions de serveis socials
Coneix els processos de creació d’estructures organitzaves
 CE17 Aplica els recursos necessaris en la resolució de problemes individuals, familiars, grupals i comunitaris
Tipo B Código Resultados de aprendizaje
 CT1 Utilizar información en lengua extranjera de una manera eficaz.
 CT2 Dominar las herramientas destinadas a la gestión de la propia identidad y a las actividades en un entorno digital.
Buscar y obtener información de manera autónoma de acuerdo con criterios de fiabilidad y pertinencia.
Organizar la información con herramientas adecuadas, ya sea en línea o presenciales, que permitan el desarrollo de sus actividades académicas
Elaborar información con las herramientas y formatos adecuados a la situación comunicativa y hacerlo de manera honesta
Utilizar las TIC para compartir e intercambiar información.
 CT5 Producir un texto de calidad, sin errores gramaticales ni ortográficos, con una presentación formal esmerada y un uso adecuado y coherente de las convenciones formales y bibliográficas.
Construir un texto estructurado, claro, cohesionado, rico y de extensión adecuada.
Elaborar un texto adecuado a la situación comunicativa, consistente y persuasivo
Usar los mecanismos de comunicación no verbal y los recursos expresivos de la voz necesarios para hacer una buena intervención oral.
Construir un discurso estructurado, claro, cohesionado, rico y de extensión adecuada
Producir un discurso consistente, persuasivo y adecuado a la situación comunicativa e interactuar de manera efectiva con el auditorio
Tipo C Código Resultados de aprendizaje