2018_19
Guia docent 
Facultat de Ciències Jurídiques
A A 
català 
 
Innovació en la Intervenció Social i Educativa (2018)
 Assignatures
  MÈTODES I TÈCNIQUES D'INVESTIGACIÓ SOCIAL I EDUCATIVA
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Presentacions / exposicions
CE1
CE3
CT2
CT4
PRESENTACIÓ ORAL 1: PROJECTE DE RECERCA
Objecitus: 1) Demostrar capacitat de síntesi en la presentació dels resultats d’un treball acadèmic. 2) Oferir un discurs coherent i amb vocabulari adequat a la temàtica que es presenti.
• Aquesta activitat es realitzarà individualment
• Cada estudiant presentarà oralment el seu projecte de recerca
• L’estudiant ha de dominar el contingut treballat

PRESENTACIÓ ORAL 2: APLICACIÓ PILOT DE TÈCNIQUES AVANÇADES D’INVESTIGACIÓ SOCIAL
Objectius: 1) Aplicar tècniques avançades d’investigació social (qualitatives i quantitatives) 2) Oferir un discurs coherent i amb vocabulari adequat a la temàtica que es presenti.
• Aquesta activitat es realitzarà individualment
• Cada estudiant presentarà oralment l’experiència d’aplicació de tècniques avançades d’investigació social
• L’estudiant ha de mostrar el treball de camp fet
15 + 15
Treballs
CE1
CE2
CE3
CT2
CT4
TREBALL 1: PROJECTE DE RECERCA
Objetictiu: Dissenyar correctament un projecte d’investigació social en l’àmbit de la intervenció social i educativa des d’una perspectiva multidisciplinar
• Aquesta activitat es realitzarà individualment
• Cada estudiant tria un tema de recerca i desenvolupa una projecte d’investigació
• L’estudiant ha de mostrar capacitat d’anàlisi crítica, argumentació.


TREBALL 2: GUIONS I QÜESTIONARI + INFORME DE TREBALL DE CAMP PILOT
Objectiu: Dissenyar i aplicar tècniques avançades de investigació social (qualitatives i quantitatives) en l’àmbit de la intervenció social i educativa des de una perspectiva multidisciplinar
• Aquesta activitat es realitzarà individualment
• D’acord al projecte de recerca, al disseny de les eines de recollida d’informació i a l’aplicació pilot de les mateixes, l’estudiant ha de fer un informe escrit del treball de camp fet adjuntant els guions i qüestionaris finals i una primera interpretació de la informació recollida.
• L’estudiant ha de mostrar capacitat d’anàlisi crítica, argumentació i domini de tècniques quantitatives i qualitatives plantejades al disseny de recerca.


35 + 35
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria