Guia docent Facultat de Ciències Jurídiques |
català |
Innovació en la Intervenció Social i Educativa (2018) |
Assignatures |
METODOLOGIES DE SUPORT PER A ORGANITZACIONS INNOVADORES |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2020_21 |
Assignatura | METODOLOGIES DE SUPORT PER A ORGANITZACIONS INNOVADORES | Codi | 15685103 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Primer | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | ||||
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària |
|
A partir dels supòsits pràctics plantejats a l'aula i/o a nivell virtual s'avaluen la capacitat dels estudiants de donar resposta a les qüestions plantejades de forma fonamentada i articulada a partir dels coneixements teòrics. Implica la presentació de treballs individuals. Es valora la incorporació de recursos ètics i narratius que contribueixin a la innovació i millora dels casos presentats. | 30% | ||||
Treballs col·laboratius. |
|
S'avalua la capacitat crítica i l'aportació innovadora de la immersió feta en una organització, institució o entitat, en relació a la seva estructura organitzativa i els suports dels que disposen els professionals per ser efectius ej la seva intervenció social i educativa. El treball es realitzarà de forma col·laborativa amb un màxim de tres membres |
50% | ||||
Fòrums de debat |
|
S'avalua la participació dels estudiants en els dos fòrums proposats, observant la seva capacitat crítica, reflexiva, propositiva, innovadora i la seva habilitat per proposar nous elements per al debat. | 20% | ||||
Altres |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
S'establirà un període perquè els estudiants puguin lliurar les activitats proposades igual per la modalitat semipresencial com virtual (s'especificarà en l'entorn moodle). |