Guia docent Facultat de Ciències Jurídiques |
català |
Innovació en la Intervenció Social i Educativa (2018) |
Assignatures |
L'ÈTICA EN LA CONFIGURACIÓ DEL BENESTAR PROFESSIONAL |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2020_21 |
Assignatura | L'ÈTICA EN LA CONFIGURACIÓ DEL BENESTAR PROFESSIONAL | Codi | 15685202 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
4 | Optativa | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | ||||||
Supòsits pràctics/ estudi de casos |
|
A partir de la presentació de les àrees de risc ètic, l’alumne ha de detectar i aportar casos pràctics de conflictes ètics i de maltractament institucional, tot identificant en aquests casos pràctics problemes, qüestions i dilemes ètics que hi són presents i classificar-los utilitzant la tipologia de Reamer, Banks i Loewenbweg i Dolgoff | 50 % | ||||||
Treballs col·laboratius. |
|
Els diferents membres del grup (màxim 3 persones)- aportaran propostes per abordar el conflicte ètic present en la intervenció social que contribueixen al seu abordatge metodològic. També elaboraran 2 propostes en un determinat àmbit d’intervenció per abordar la prevenció del maltractament institucional i la actuació en cas d’existir-ne. | 50 % | ||||||
Altres |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
Hi haurà un període de recuperació d'activitats avaluatives de quinze dies posteriors a les dates d'entrega. |