2007_08
Guia docent 
Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials
A A 
català 
 
 
Administració i Direcció d´Empreses (2002)
 Assignatures
  MÀRQUETING ESTRATÈGIC
DADES IDENTIFICATIVES 2007_08
Assignatura MÀRQUETING ESTRATÈGIC Codi 16042018
Ensenyament
Administració i Direcció d´Empreses (2002)
Cicle 2on
Descriptors Crèd. Crèd. teoria Crèd. pràctics Tipus Curs Període
6 4.5 1.5 Troncal Tercer Primer
Modalitat i llengua d'impartició Veure grups activitat
Prerequisits
Departament Gestió d'Empreses
Coordinador/a
SEGARRA ROCA, PEDRO
Adreça electrònica pere.segarra@urv.cat
mariajose.guilera@urv.cat
Professors/es
SEGARRA ROCA, PEDRO
GUILERA MORILLA, MARIA JOSE
Web
Descripció general i informació rellevant L’assignatura de Màrqueting Estratègic vol oferir una visió integral del procés de creació de valor, presentant els conceptes de forma progressiva, que permetin a l’estudiant analitzar la dinàmica dels mercats i les necessitats dels consumidors, i al mateix temps practicar la planificació de màrqueting a nivell estratègic.