2010_11
Guia docent 
Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials
A A 
català 
 
 
Administració i Direcció d'Empreses (2002)
 Assignatures
  MÀRQUETING ESTRATÈGIC
DADES IDENTIFICATIVES 2010_11
Assignatura (*) MÀRQUETING ESTRATÈGIC Codi 16042018
Ensenyament
Administració i Direcció d'Empreses (2002)
Cicle 2n
Descriptors Crèd. Crèd. teoria Crèd. pràctics Tipus Curs Període Horaris i dates d'examen
6 4.5 1.5 Troncal Tercer Primer
Modalitat i llengua d'impartició Veure grups activitat
Prerequisits
Departament Gestió d'Empreses
Coordinador/a
CABALLERO GABAS, MARIA LUZ
PAPAOIKONOMOU ., ELENI
ALEGRET MARTÍ, ALÍCIA
Adreça electrònica eleni.papaoikonomou@urv.cat
0
Professors/es
PAPAOIKONOMOU ., ELENI
ALEGRET MARTÍ, ALÍCIA
CABALLERO GABAS, MARIA LUZ
Web
Descripció general i informació rellevant L’assignatura de Màrqueting Estratègic vol oferir una visió integral del procés de creació de valor, presentant els conceptes de forma progressiva, que permetin a l’estudiant analitzar la dinàmica dels mercats i les necessitats dels consumidors, i al mateix temps practicar la planificació de màrqueting a nivell estratègic.
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent