2007_08
Guia docent 
Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials
A A 
català 
 
 
Administració i Direcció d´Empreses (2002)
 Assignatures
  MÀRQUETING ESTRATÈGIC
   Objectius d'aprenentatge
Objectius Competències
Comprendre l'incidència de la creació de valor per al client com a fonament de la viabilitat de l'estratègia de màrqueting de l'empresa. A1
A2
A6
B1
B3
B6
B7
C3
Asimilar la metodologia de la planificació estratègica de màrqueting A1
A3
A4
A5
A7
B2
B3
B4
B5
C2
C5
Comprendre la utilitat de la informació com a fonament per a la presa de desicions estratègiques de màrquetig A2
A3
A4
A5
B1
B3
C5
Aprendre a decidir mitjançant la simmulació de casos reals, assajant la implantació d'estratègies de màrqueting. A1
A2
A3
A5
B1
B2
B3
B5
C5
Entenfre i dominar el desenvolupament i aplicació d'estratègies de màrqueting. A1
A2
A3
A4
A5
A7
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B8
C2
C3
C5