2007_08
Guia docent 
Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials
A A 
català 
 
 
Administració i Direcció d´Empreses (2002)
 Assignatures
  DIRECCIÓ DE MÀRQUETING
DADES IDENTIFICATIVES 2007_08
Assignatura DIRECCIÓ DE MÀRQUETING Codi 16042019
Ensenyament
Administració i Direcció d´Empreses (2002)
Cicle 2on
Descriptors Crèd. Crèd. teoria Crèd. pràctics Tipus Curs Període
6 4.5 1.5 Troncal Tercer Segon
Modalitat i llengua d'impartició Veure grups activitat
Prerequisits
Departament Gestió d'Empreses
Coordinador/a
RABASCO ESCODA, NEUS
Adreça electrònica noemi.rabassa@urv.cat
neus.rabasco@urv.cat
Professors/es
RABASSA FIGUERAS, MARIA NOEMÍ
RABASCO ESCODA, NEUS
Web https://www.dge.urv.es/web
Descripció general i informació rellevant Proporcionar les eines de gestió per poder desenvolupar les quatre variables claus del Marketing Mix. El procés d'innovació, desenvolupament i llançament de nous productes, la fixació de preus de venda, la selecció de canals de distribució o el disseny de polítiques de comunicació són els conceptes principals que seran analitzats.