2009_10
Guia docent 
Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials
A A 
català 
 
 
Administració i Direcció d'Empreses (2002)
 Assignatures
  DIRECCIÓ DE MÀRQUETING
   Fonts d'informació
Bàsica

Martín Armario, E. Marketing. Barcelona: Ariel, 1998.

Kotler, P. Dirección de Marketing. Madrid: Pearson Prentice Hall, 2006.

Esteban, A. Principios de Marketing. Madrid: ESIC, 1997.

Santesmases, M. Marketing, conceptos y estrategias. Madrid: Pirámide, 2001.

Complementària

Artal Castells, M. Dirección de ventas. Barcelona: Ariel, 1999.

Cohen, W. El plan de Marketing. Bilbao: Deusto, 1990.

Vázquez, R; Trespalacios, J.A. Estrategias de distribución comercial. Madrid: Thomson, 2006.

Díez de Castro. Merchandising. Madrid: Pirámide, 1996.

Luecke, R. Desarrollar la gestión de la creatividad y de la innovación. Barcelona. Ed. Deusto, 2004.