2011_12
Guia docent 
Facultat d'Economia i Empresa
A A 
català 
 
 
Administració i Direcció d'Empreses (2002)
 Assignatures
  INVESTIGACIÓ DE MERCATS
DADES IDENTIFICATIVES 2011_12
Assignatura (*) INVESTIGACIÓ DE MERCATS Codi 16042218
Ensenyament
Administració i Direcció d'Empreses (2002)
Cicle 2n
Descriptors Crèd. Crèd. teoria Crèd. pràctics Tipus Curs Període Horaris i dates d'examen
6 3 3 Optativa Primer
Modalitat i llengua d'impartició Veure grups activitat
Prerequisits
Departament Gestió d'Empreses
Coordinador/a
NEVOT IBAÑEZ, GEMA
RABASSA FIGUERAS, MARIA NOEMÍ
Adreça electrònica gema.nevot@urv.cat
Professors/es
NEVOT IBAÑEZ, GEMA
Web
Descripció general i informació rellevant L’assignatura Investigació de Mercats dóna a conèixer els procediments i instruments per a la investigació relacionada amb el màrqueting i en la comunicació. El seu contingut s’encamina a obtenir una visió general del procés d'investigació de mercats, i pretén donar a conèixer la utilitat de la investigació de màrqueting, el seu context i els límits del seu ús. Es presentaran les principals tècniques d’investigació que s’utilitzen: en què consisteixen, quan cal utilitzar-les i també els seus avantatges i inconvenients respecte a la resta de tècniques. L’assignatura es durà a terme des d’una perspectiva d’usuari de la investigació, és a dir, com utilitzar la investigació en cada situació.
Es recomana cursar aquesta optativa a 4rt curs
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent