2009_10
Guia docent 
Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials
A A 
català 
 
 
Administració i Direcció d'Empreses (2002)
 Assignatures
  INVESTIGACIÓ DE MERCATS
   Continguts
Tema Subtema
1. El sistema d'informació de màrqueting i la investigació comercial 1.1. Necessitats d'informació a la gestió de Màrqueting
1.2. Els sitemes d'informació de Màrqueting
1.3. Aplicacions de la investigació comercial
1.4. Organització de la investigació comercial
1.5. El procés d'investigació comercial
2. La investigació qualitativa 2.1. Factors a considerar de la investigació qualitativa
2.2. Tècniques d'investigació qualitativa
2.3. Entrevista en profunditat
2.4. Entrevista en grup
3. La investigació quantitativa 3.1. Factors a considerar de la investigació quantitativa
3.2. Tècniques d'investigació quantitativa
3.3. Els qüestionaris
3.4. L'observació i l'experimentació
3.5. Els pannells i omnibus
4. El disseny de la mostra 4.1. La base del disseny de la mostra
4.2. Característiques generals de la mostra
4.3. Treball de camp
4.4. L'entrevistador
5. Anàlisi univariable, bivariable i multivariables 5.1. Codificació de les variables
5.2. Anàlisi univariable
5.3. Anàlisi bivariable entre dues variables qualitatives: Taules de contingència
5.4. Anàlisi bivariable entre una variable qualitativa i una variable quantitativa: Anàlisi de la variància
5.5. Anàlisi multivariable.Necessitats de la perspectiva multivariant per explicar la presa de decisions en màrqueting.
5.6. Anàlisi multivariant. Mètodes descriptius i mètodes explicatius
6. Aplicacions de la invetigació de mercats. 6.1. La segmentació de mercats
6.2. L'estimació de la demanda potencial
6.3. Mapes de posicionament
6.4. Els factor que determinen la fidelització
6.5. Pre-test de campanyes
6.6. Test de producte/concepte
7. Informe final 8.1. Disseny del document
8.2. Exposició del resultats