2007_08
Guia docent 
Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials
A A 
català 
 
 
Administració i Direcció d´Empreses (2002)
 Assignatures
  INVESTIGACIÓ DE MERCATS
   Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries Activitats encaminades a prendre contacte i a recollir informació dels alumnes i presentació de l'assigantura
Sessió Magistral Exposició del continguts en sesions teòriques
Pràctiques a través de TIC en aules informàtiques Aplicar, a nivell pràctic, part dels continguts de l'assignatura. S'utilitzarà el programa SPSSPC per tal de fer el tractament i anàlisis de dades.
Treballs Realització de tres exercicis coordinats, per tal de realitzar tot un procés metodològic d'investigació de mercats real
Presentacions / exposicions Exposició oral dels exercicis dels que s'ha fet una prèvia presentació escrita.
Durada de l’exposició en públic serà de 15 minuts (El grup haurà de dividir-se les exposicions per tal que en la exposició dels exercicis participin tots els components)
Pràctiques externes (de camp/sortides) Es realitzarà treball de camp extern per tal d'obtenir dades del mercat i fer el seu anàlisi