2007_08
Guia docent 
Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials
A A 
català 
 
 
Administració i Direcció d´Empreses (2002)
 Assignatures
  INVESTIGACIÓ DE MERCATS
   Avaluació
  Descripció Pes
Pràctiques a través de TIC en aules informàtiques Utilització del programa SPSS per tal de fer la l'anàlisi de dades de l'estudi de mercat plantejat Ex2: 10%
Treballs Per la realització dels 3 treballs de l’assignatura d’Investigació de Mercats s’ha de seguir la metodologia següent:

-Creació de Grups de quatre o cinc persones màxim. (no es podrà modificar la composició del grup durant el quadrimestre)
-Selecció d’un nom i/o logo pel grup d’investigació de mercats

-Estudi: (el tema d’estudi es proposarà a l’inici del curs)
-Objectiu generals:
-Conèixer quin és el comportament del consumidor en referència al tema objecte d’estudi
-Valoració de les diferents variables del màrqueting mix en referència al tema objecte d’estudi.
Ex1: 10%
Ex3: 10%
Presentacions / exposicions Es realitzaran dues presentación orals de dos dels exercicis. La durada de la presentació es de 15 minuts. Es farà la valoració de l'aclompliment dels objectius; capacitat de comunicació; disseny de la presentació; distribució del temps; material de suport i conclusions. Ex1: 10%Ex3:10%
Pràctiques externes (de camp/sortides) Realització de 10 qüestionaris personals per cadascun del memebres del grup Ex2: 10%
Proves objectives de tipus test Prova tipus test tant dels continguts teòrics com pràctics de l'assigantura 40%
Proves pràctiques En el cas que no s'hagin realitzat els tres exercicis durant el quadrimestre La prova final hi haurà una part pràctica que computa el 60% de la nota 60%
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Segona convocatòria: En el cas de fer els treballs es guarda la nota de la prart pràctica. En el cas de no fer els treballs hi haurà una part pràctica 60% i una prova tipus test 40%. En el Moddle es detallarà l'explicació del desenvolupament dels tres exercicis a realitzar.