Economia (2001) |
Assignatures |
MICROECONOMIA I |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2010_11 |
Assignatura | MICROECONOMIA I | Codi | 16061015 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 4.5 | 1.5 | Troncal | Primer | Primer |
Objectius | Competències | ||
Transmetre les tècniques i els conceptes bàsics de l'anàlisi microeconòmica | A5 A6 A7 |
B1 B4 |
C3 |
Exercitar la capacitat d'anàlisi respecte de problemàtiques lligades al funcionament dels mercats i a la interacció d'agents | A3 A7 |
B1 B2 B3 B4 |
C3 C5 |
Conèixer els elements que defineixen el model bàsic microeconòmic (el model d'un mercat perfectament competitiu) i comprendre el significat del concept d'equilibri de mercat | A6 A7 |
B1 B4 |
C3 |
Conèixer els elements que defineixen models complementaris al model bàsic d'un mercat (model de monopoli i de duopoli) i comprendre el significat de la solució d'aquests models | A6 A7 |
B1 B4 |
C3 |
Determinar l'efecte sobre les prediccions dels models de competència perfecta, de monopoli i de duopoli de canvis en els paràmetres que defineixen els models (especialment, dels paràmetres de política econòmica) | A3 A7 |
B1 B2 B3 B4 |
C3 C5 |
Analitzar els efectes sobre el benestar col·lectiu de canvis en les solucions dels models de competència, monopoli i duopoli | A3 A7 |
B1 B2 B3 B4 |
C3 C5 |
Representar i analitzar situacions d'interacció estratègica mitjançant jocs no cooperatius | A5 A6 A7 |
B1 B2 B3 B4 |
C3 C5 |
Ser conscient de la importància de la realització de problemes i exercicis per a assimilar els continguts de l'assignatura i de la importància de l'estudi continuat de l'assignatura | B1 B2 B3 B4 B7 |
C3 C5 |