2009_10
Universitat
Rovira i Virgili
Guia docent 
Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials
A A 
català 
 
 
Economia (2001)
 Assignatures
  GESTIÓ DE LA COMUNICACIÓ I DE LA INFORMACIÓ
   Fonts d'informació
Bàsica , , ,

 Bibliografia bàsica

 Altés, C. (1995). Marketing y Turismo. Síntesis, Madrid.

Diez de Castro, E. & Martin Armario, E. & Snachez Franco, M. (2002) Comunicaciones de marketing. Pirámide. Madrid

Valdés Peláez, L., y Ruiz Vega, A. V. (coords.)(2002). Turismo y promoción de destinos turísticos: implicaciones empresariales. Gijón. Universidad de Oviedo.

Bibliografia complementària

Tellis, G. & Redondo, I.(2002) Estrategias de publicidad y promoción. Pearson Educación. Madrid

Thomas, J. & Lane, R. (2001) Publicidad. Prentice Hall. Mexico

Arens, W. (2002) Contemporary Advertising. McGrawhill Irwin. Boston

Ortega, Enrique, (1997).La Comunicación Publicitaria. Pirámide.

Roca, M. (2000) Yo soy aquel negrito: Los anuncios que marcaron nuestra vida. Martínez roca. Barcelona.

Bassat, l. (2000) El libro rojo de las marcas: como construir marcas de éxito. Espasa. Barcelona.

Diez Medrano, J.(1999). La publicitat boca a boca. ¿Una mordedura sin antídoto? Grupo. Madrid Sabaté, Joan, (1997). La Publicitat. Enciclopèdia Catalana.

Toscani, o. (1996). Adiós a la Publicidad. Omega. Barcelona.

VVAA (2003). Marketing en sectores específicos. Pirámide. Madrid

Lumsdon, L. (1997). Tourism Marketing. International Thomson Business Press. Middleton, V.T.C.(1994). Marketing in Travel and Tourism. Butterworth Heinemann. Oxford

Complementària