2007_08
Guia docent 
Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials
A A 
català 
 
 
Ciències Empresarials (2002) (Campus Terres de l'Ebre)
 Assignatures
  INTRODUCCIÓ AL MÀRQUETING
   Avaluació
  Descripció Pes
Treballs Al començament del quadrimestre es proposaran el(s) treball(s) (en grup) d’avaluació continuada sobre el marketing.Tot i que la assistència a classe no és obligatòria, és la responsabilitat de cada estudiant de assistir a alguna de les primeres sessions de l’assignatura o posar-se en contacte amb el professor durant les primeres 2 setmanes de l’assignatura per tal de posar-se al dia sobre les instruccions dels treballs de l’assignatura i per apuntar-se a un grup de treball.Cal aprovar l’examen per tal d’aprovar l’assignatura. Formarà el 30% de la nota juntament amb la presentació
Presentacions / exposicions Habilitats, materials i qualita en la que el treball es presenta Formarà el 30% de la nota juntament amb el treball
Proves pràctiques A determinar A determinar
Proves objectives de tipus test L'examen de l'assignatura sera tipus test Formarà el 70% de l'assignatura, sempreque s'hagi aprovat l'examen.
Altres

La participació a classe i les aportacions seran valorades pel professor de forma qualitativa

Qualitativa
 
Altres comentaris i segona convocatòria

La segona convocatoria serà un exàmen tipus test. No puntuarà la nota de cap treball