DADES IDENTIFICATIVES
2013_14
Assignatura (*)
FONAMENTS DE MÀRQUETING
Codi
16214114
Ensenyament
Grau d'Administració i Direcció d'Empreses (2009)
Cicle
1r
Descriptors
Crèd.
Tipus
Curs
Període
Horaris i dates d'examen
6
Obligatòria
Segon
Primer
Modalitat i llengua d'impartició
Veure grups activitat
Prerequisits
Departament
Gestió d'Empreses
Coordinador/a
RABASSA FIGUERAS, MARIA NOEMÍ PAPAOIKONOMOU ., ELENI CHICU ., DORIANA
Adreça electrònica
noemi.rabassa@urv.cat eleni.papaoikonomou@urv.cat gildamaria.hernandez@urv.cat doriana.chicu@urv.cat
Professors/es
RABASSA FIGUERAS, MARIA NOEMÍ PAPAOIKONOMOU ., ELENI HERNÁNDEZ MASKIVKER, GILDA MARÍA CHICU ., DORIANA
Web
Descripció general i informació rellevant
Assignatura de màrqueting que intenta entendre el consumidor (motivacions, personalitat, procés de compra ,etc).
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent