2023_24
Guia docent 
Facultat d'Economia i Empresa
A A 
català 
Grau en Administració i Direcció d'Empreses (2009)
 Assignatures
  DIRECCIÓ ESTRATÈGICA DE MÀRQUETING
   Fonts d'informació
Bàsica Kotler, Philip y Keller, K., Dirección de Marketing, 2016, Pearson
Rivera Camino, Jaime y De Garcíllán López-Rua, Mencia, Dirección de Marketing, 2012, ESIC Edistorial
Ryan, G. et al., El procés de Màrqueting, 2011, Eina
Palomares Borja, Ricardo, Merchandising. Teoría, práctica y estratégia, 2021, ESIC Editorial
Sainz de Vicuña Ancin, José Maria, El Plan de Marketing en la Práctica, 2022, ESIC Editorial
Clow, k. 6 Baack, D., Publicidad, promocion y comunicación integral de marketing, 2018, Pearson
David Villaseca Morales, Innovacion y Marketing de servicios en la Era Digital, 2014, Esic Editorial

Complementària Patrick de Pelsmacker, Maggie Geuens, Joeri Van den Bergh, Marketing Communications A European Perspective, 2021, Pearson
Fernándo de Córdoba, Los secretos de las marcas, 2022, Kailas
Luis Basat, La creatividad, 2014, Conecta
Chris Fill, Sarah Turnbul, Marketing Communications Touchpoints, Sharing and Disruption, 2019, Pearson
Shirra Smilansky, Experiential Marketing. A practical quide to interactive brand experiences, 2018,

Abascal Rojas, Francisco, Como Se Hace un Plan Estratégico, Modelo de Desarrollo de una Empresa, Madrid,  ESIC, 1996.

 

Barroso Castro , Carmen , Martín Armario, Enrique, Marketing Relacional, Madrid,  ESIC, 1999.

 

Lambin, Jean-Jacques, Marketing Estrategico,  2ª Ed., Madrid, Mc Graw HilL

 

Nieto Churruca, Ana, Llamazares García-Lomas, Olegario, Marketing Internaconal, Madrid  Pirámide, 1995.


El material per a la resolució de treballs pràctics serà lliurat pel professor al llarg del curs.