Grado de Administración y Dirección de Empresas (2009) |
Asignaturas |
DERECHO DEL MERCADO INTERNACIONAL |
Evaluación |
DATOS IDENTIFICATIVOS | 2011_12 |
Asignatura | DERECHO DEL MERCADO INTERNACIONAL | Código | 16214205 | |||||
Titulación |
|
Ciclo | 1º | |||||
Descriptores | Cr.totales | Tipo | Curso | Periodo | ||||
6 | Optativa | Segundo |
Competencias | Resultados de aprendizaje | Contenidos |
Planificación | Metodologías | Atención personalizada |
Evaluación | Fuentes de información | Recomendaciones |
Metodologías | Competencias | descripción | Peso | ||||
Pruebas objetivas de tipo test |
|
Proves que inclouen preguntes tancades amb diferents alternatives de resposta. L'alumne selecciona una reposta entre un número limitat de possibilitats. La valoració del test serà el resultat de restar 0,25 per cada resposta errònia a la suma d'un punt per cada resposta encertada. Puntuació mínima: 12 punts. |
60% | ||||
Pruebas prácticas |
|
Proves que inclouen activitats, problemes o casos a resoldre. L'alumne ha de donar resposta a l'activitat plantejada, plasmant de manera pràctica, els coneixements teòrics i pràctics de l'assignatura. Es realitzaran 4 casos pràctics al llarg del curs. Cadascun valdrà un 10% de la nota final. |
40% | ||||
Otros |
Otros comentarios y segunda convocatoria | |||
En la segona convocatòria no es guarda la nota de l'avaluació continuada. La prova constarà de dues parts que es farà el mateix dia i hora: la primera un examen tipus test (60% nota final) i la segona la resolució d'un cas pràctic (40%) |