Educational guide Faculty of Business and Economics |
english |
Bachelor's Degree in Business Administration and Management (2009) |
Subjects |
e-MARKETING |
Assessment |
IDENTIFYING DATA | 2023_24 |
Subject | e-MARKETING | Code | 16214211 | |||||
Study programme |
|
Cycle | 1st | |||||
Descriptors | Credits | Type | Year | Period | ||||
6 | Optional | Third | 2Q |
Competences | Learning outcomes | Contents |
Planning | Methodologies | Personalized attention |
Assessment | Sources of information | Recommendations |
Methodologies | Competences | Description | Weight | ||||
Multiple-choice objective tests |
|
1r parcial. 2 punts Examen final tot el temari. 3 punts |
50% | ||||
Practical tests |
|
Lloc web operatiu. 2. punts. La prova té un caràcter integral i és OBLIGATORIA. Tota la informació necessària sobre el lloc web es comunicarà amb antelació suficient al campus virtual. Treball a presentar. 2 punts. Sobre la estrategia de lloc web seguint l'index que proporcionarà el professor al campus virtual. |
40% | ||||
Oral tests |
|
Participació a classe | 10% | ||||
Others |
Other comments and second exam session | |||
Segona convocatòria Lloc web OBLIGATORI amb els requeriments exigits i a presentar al professor en les dates que es comunicaran. 2 punts Examen de tot el temari. 8 punts |