Educational guide Faculty of Business and Economics |
english |
Bachelor's Degree in Business Administration and Management (2009) |
Subjects |
INDUSTRIAL MARKETING AND SERVICES |
IDENTIFYING DATA | 2023_24 | |||||||||||||||||
Subject (*) | INDUSTRIAL MARKETING AND SERVICES | Code | 16214212 | |||||||||||||||
Study programme |
|
Cycle | 1st | |||||||||||||||
Descriptors | Credits | Type | Year | Period | Exam timetables and dates | |||||||||||||
6 | Optional | Third | 2Q |
|||||||||||||||
Modality and teaching language | See working groups | |||||||||||||||||
Prerequisites | ||||||||||||||||||
Department | Business Management |
|||||||||||||||||
Coordinator |
|
joseignacio.sanchez@urv.cat |
||||||||||||||||
Lecturers |
|
|||||||||||||||||
Web | ||||||||||||||||||
General description and relevant information |
DESCRIPCIÓ GENERAL DE L'ASSIGNATURA: Aquesta assignatura es divideix en dos blocs ben diferenciats: el màrqueting industrial i el màrqueting de serveis. Per una banda, estudiarem què és el màrqueting industrial així com quines estratègies i tàctiques les empreses industrials apliquen en els mercats on operen; i en el segon bloc de l'assignatura, ens centrarem a estudiar el màrqueting de serveis per tal de conèixer com s'apliquen les estratègies de màrqueting dins de les empreses que ofereixen serveis i a través de quines eines podem avaluar el servei que reben els clients. L'objectiu general de l'assignatura és ensenyar com aplicar les estratègies i tàctiques de màrqueting als mercats industrials i de serveis. |
|||||||||||||||||
Es recomana cursar aquesta optativa a 3r curs (Menció en Màrqueting) | ||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||
(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation. |