2021_22
Guia docent 
Facultat d'Economia i Empresa
A A 
català 
Grau en Administració i Direcció d'Empreses (CTE) (2009)
 Assignatures
  FONAMENTS DE MÀRQUETING
   Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries Introducció i presentació de l'assignatura
Sessió Magistral Exposició dels conceptes teòrics del màrqueting i es donaran pautes per a la realització dels treballs d’avaluació continuada.
Presentacions / exposicions Els estudiants faran les presentacions en grup dels seus treballs.
Supervisió Es faran sessions de tutoria per a cadascun dels treballs d’avaluació continuada on els estudiants desenvoluparan el treball en grup amb la supervisió, ajuda i tutoria del professor a classe.
Seminaris Es realitzaran 3 seminaris, cadascun dedicat a contemplar un cas pràctic diferent.
Atenció personalitzada Temps que cada professor té reservat per atendre i resoldre dubtes als alumnes. Segons les necessitats dels estudiants. Com sempre, el professor esta disponible a quedar amb els estudiants, individualment o en grup per resoldre qualsevol tipus de dubte que tingueu relacionat amb l'assignatura.