2016_17
Guia docent 
Facultat d'Economia i Empresa
A A 
català 
Grau d'Administració i Direcció d'Empreses (CTE)
 Assignatures
  FONAMENTS DE MÀRQUETING
   Fonts d'informació
Bàsica Kotler, P , irección de Marketing. Edición del Milenio , 10ª Edición, Madrid, Prentice-Hall, Altres

Philip Kotler. Dirección de Marketing. Prentice Hall (última edició)

Complementària
    • Santesmases, M. Marketing. Conceptos y estrategias. Madrid, Pirámide, 1999.
    • Martin Armario, E. Marketing. Ariel, Barcelona, 1998.
    • Lambin, J.J. Marketing estratégico, Madrid. McGraw Hill, 1995.
    • Rodríguez Ardura, I. El Marketing y el éxito en la empresa (2ª ed.). Madrid: Pirámide, 1998.
    • Kotler, P.; Armstrong, G.; Saunders, J.; Wong, V. Principles of marketing. The European Edition. Hertfordshire: Prentice Hall, 1999.