2021_22
Guia docent 
Facultat d'Economia i Empresa
A A 
català 
Grau en Administració i Direcció d'Empreses (CTE) (2009)
 Assignatures
  DIRECCIÓ ESTRATÈGICA DE MÀRQUETING
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària
A5
B3
Formulació, anàlisi, resolució i debat de problemes o exercicis a l'aula, relacionat amb la temàtica de l'assignatura.
També es tindrà en compte la participació a classe.
10%
Presentacions / exposicions
A5
B3
C3
C4
Exposició oral de treball/s (prèvia presentació escrita).
40%
Proves objectives de tipus test
A5
C3
Examen final. Prova integral de tota l’assignatura. 50%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Primera convocatòria: Avaluació continuada mitjançant la realització d'una investigació de mercats. Cadascuna de les proves pràctiques i la prova tipus test són obligatòries. Es requerirà una nota mínima de 4 punts en el conjunt de les presentacions/exposicions i de les proves pràctiques per a fer la mitjana de l'assignatura.

En la prova final també es requerirà una qualificació mínima de 4 punts per fer la mitjana de l'assignatura.

Segona convocatòria: Examen teòric i pràctic. La part tòrica (40%) i la part pràctica (60%). Per fer mitjana s'han de superar les dues parts per separat.