2023_24
Guia docent 
Facultat d'Economia i Empresa
A A 
català 
Grau en Administració i Direcció d'Empreses (CTE) (2009)
 Assignatures
  MÀRQUETING INDUSTRIAL I DE SERVEIS
DADES IDENTIFICATIVES 2023_24
Assignatura (*) MÀRQUETING INDUSTRIAL I DE SERVEIS Codi 16234212
Ensenyament
Grau en Administració i Direcció d'Empreses (CTE) (2009)
Cicle 1r
Descriptors Crèd. Tipus Curs Període Horaris i dates d'examen
6 Optativa Tercer 2Q
Modalitat i llengua d'impartició Veure grups activitat
Prerequisits
Departament Gestió d'Empreses
Coordinador/a
SÁNCHEZ VERGARA, JOSÉ IGNACIO
Adreça electrònica joseignacio.sanchez@urv.cat
Professors/es
SÁNCHEZ VERGARA, JOSÉ IGNACIO
Web
Descripció general i informació rellevant

DESCRIPCIÓ GENERAL DE L'ASSIGNATURA:

Aquesta assignatura es divideix en dos blocs ben diferenciats: el màrqueting industrial i el màrqueting de serveis. Per una banda, estudiarem què és el màrqueting industrial així com quines estratègies i tàctiques les empreses industrials apliquen en els mercats on operen; i en el segon bloc de l'assignatura, ens centrarem a estudiar el màrqueting de serveis per tal de conèixer com s'apliquen les estratègies de màrqueting dins de les empreses que ofereixen serveis i a través de quines eines podem avaluar el servei que reben els clients.

L'objectiu general de l'assignatura és ensenyar com aplicar les estratègies i tàctiques de màrqueting als mercats industrials i de serveis.

Es recomana cursar aquesta optativa a 3r curs (Reus: Menció en Màrqueting)
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent