Guia docent Facultat d'Economia i Empresa |
català |
Grau en Administració i Direcció d'Empreses (CTE) (2009) |
Assignatures |
MÀRQUETING INDUSTRIAL I DE SERVEIS |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2022_23 |
Assignatura | MÀRQUETING INDUSTRIAL I DE SERVEIS | Codi | 16234212 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Optativa | Tercer | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | |||||
Treballs |
|
Treball 1 sobre Màrqueting Industrial: 20% Treball 2 sobre Màrqueting de Serveis: 20% |
20% 20% |
|||||
Proves objectives de tipus test |
|
Examen final de tot el temari | 50% | |||||
Altres |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
Nota mínima d'examen per ambdues convocatòries per tal de fer la mitja amb l'avaluació continuada: 3,5 Primera convocatòria: Examen sobre tot el temari: 50% de la nota Treball 1 sobre Màrqueting Industrial: 20% de la nota (treball en grup) Treball 2 sobre Màrqueting de Serveis: 20% de la nota (treball en grup) Participació, assistència a classe, realització d'activitats, casos pràctics, debats,... : 10% de la nota (5% + 5%) Segona convocatòria: Examen sobre tot el temari: 60% de la nota Treball 1 sobre Màrqueting Industrial: 20% de la nota (treball en grup) Treball 2 sobre Màrqueting de Serveis: 20% de la nota (treball en grup) Per aquells estudiants que decideixen presentar-se directament a la segona convocatòria tenen l'opció de realitzar els dos treballs individualment. |