2022_23
Guia docent 
Facultat d'Economia i Empresa
A A 
català 
Grau en Administració i Direcció d'Empreses (CTE) (2009)
 Assignatures
  MÀRQUETING INDUSTRIAL I DE SERVEIS
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Treballs
A5
B3
C3
C4
Treball 1 sobre Màrqueting Industrial: 20%

Treball 2 sobre Màrqueting de Serveis: 20%
20%

20%
Proves objectives de tipus test
A5
B3
Examen final de tot el temari 50%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Nota mínima d'examen per ambdues convocatòries per tal de fer la mitja amb l'avaluació continuada: 3,5

Primera convocatòria:

Examen sobre tot el temari: 50% de la nota

Treball 1 sobre Màrqueting Industrial: 20% de la nota (treball en grup)

Treball 2 sobre Màrqueting de Serveis: 20% de la nota (treball en grup)

Participació, assistència a classe, realització d'activitats, casos pràctics, debats,... : 10% de la nota (5% + 5%)

Segona convocatòria:

Examen sobre tot el temari: 60% de la nota

Treball 1 sobre Màrqueting Industrial: 20% de la nota (treball en grup)

Treball 2 sobre Màrqueting de Serveis: 20% de la nota (treball en grup)

Per aquells estudiants que decideixen presentar-se directament a la segona convocatòria tenen l'opció de realitzar els dos treballs individualment.