Guia docent Facultat d'Economia i Empresa |
català |
Economia (2012) |
Assignatures |
ANÀLISI ECONÒMICA DELS MERCATS |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2015_16 |
Assignatura | ANÀLISI ECONÒMICA DELS MERCATS | Codi | 16635102 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Obligatòria | Primer | 1Q |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica |
Oliva M., Carles M., Durán C. y Pérez M. J., Teoria de l’organització industrial, 2008, Publicaciones de la URV Fernández de Castro J. y Duch N., Economía Industrial. Un enfoque estratégico, 2003, McGraw Hill Cabral L., Economía Industrial, 1998, McGraw Hill Pepall, L., D. Richards y G.Norman, Organización Industrial: Teoría ypráctica contemporáneos,, 2006, 3a edicion, Thompson Carlton, D, y J. Perloff, Modern IndustrialOrganization., 4a edicion, Pearson, Addison-Wesley Church, J. Y Ware, R, Industrial Organization. A Strategic Approach, 2000, McGraw Hill Maria Llop, Material elaborat per a l'assignatura, , |
Complementària | |