Guia docent Facultat d'Economia i Empresa |
català |
Emprenedoria i Innovació (2014) |
Assignatures |
GESTIÓ DE PROJECTES D'R+D+I |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2016_17 |
Assignatura | GESTIÓ DE PROJECTES D'R+D+I | Codi | 16655107 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Obligatòria | Primer | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A2 |
Definir les etapes del projectes de R+D+i Identificar les diferents metodologies de gestió de projectes d'innovació | |
A3 |
Identificar la gestió específica dels projectes de R+D+i. Elaborar les fases d'un projecte d'alt contingut innovador Identificar els agents que intervenen en cadascuna de les fases | |
A4 |
Identificar els problemes de la gestió de projectes Saber metodologies per a la resolució de problemes en els projectes d'innovació | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B2 |
Transfereix l’ aprenentatge de casos i exercicis de l’ aula a situacions reals d’ altres àmbits | |
B3 |
Reflexiona sobre les causes i fins de la innovació | |
B5 |
Col·labora activament en la planificació del treball en equip, en la distribució de les tasques i terminis requerits Facilita la gestió positiva de les diferències, desacords i conflictes que es produeixen a l’ equip | |
B6 |
Les seves presentacions estan degudament preparades, utilitzant estratègies per presentar i dur a terme les seves presentacions orals (ajuts audiovisuals, mirada, veu, gest, control de temps,...) | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C1 |
Comprèn informació i articles de caràcter rutinari Extreu el sentit general dels textos que contenen informació no rutinària dins d'un àmbit conegut | |
C3 |
Avalua críticament la informació i les seves fonts i la incorpora a la pròpia base de coneixements i al seu sistema de valors |