Emprendimiento e Innovación (2014) |
Asignaturas |
GESTIÓN DE PROYECTOS DE R+D+I |
Metodologías |
DATOS IDENTIFICATIVOS | 2014_15 |
Asignatura | GESTIÓN DE PROYECTOS DE R+D+I | Código | 16655107 | |||||
Titulación |
|
Ciclo | 2º | |||||
Descriptores | Cr.totales | Tipo | Curso | Periodo | ||||
3 | Obligatoria | Primer | AN |
Competencias | Resultados de aprendizaje | Contenidos |
Planificación | Metodologías | Atención personalizada |
Evaluación | Fuentes de información | Recomendaciones |
descripción | |
Actividades introductorias | Presentació de l’assignatura. |
Sesión magistral | Exposició teòrica dels blocs temàtics a l’aula. |
Estudio de caso | Al finalitzar cada bloc teòrics es farà un repàs dels continguts mitjançant supòsits pràctics que haurà de fer reflexionar a l’alumne i estudi de casos a on l’alumne haurà d’encertar la resposta correcta utilitzant els continguts teòrics donats. |
Trabajos | L’assignatura serà avaluada mitjançant un treball en grup on l’alumne haurà d’aplicar els coneixements teòrics apressos a l’assignatura. L’objectiu es que l’alumne s’enfronti a l’inici i execució d’un projecte I+D+i el més real possible, el treball ha d’estar enfocat totalment a un producte/servei pràctic d’innovació que l’alumne escolli. L’alumne s’ha de col•locar en el rol de Director del projecte i haurà de preveure i planificar les diferents fases del projecte així com l’equip de projecte que formarà. |
Atención personalizada | Atenció personalitzada per resoldre els dubtes dels estudiants en relació amb els continguts teòrics. |