2014_15
Guia docent 
Facultat d'Economia i Empresa
A A 
català 
Emprenedoria i Innovació (2014)
 Assignatures
  GESTIÓ DE LA INFORMACIÓ
   Resultats d'aprenentage
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 A1 Analitzar la importància de la gestió de la informació en la creació d'una empresa nova i les principals eines.
Detectar noves oportunitats de negoci en l'àrea de la gestió de la informació.
 A2 Desenvolupar un projecte innovador (d'aplicació o investigació) en l'àrea de noves tecnologies.
 A7 Aprendre a treballar responsablement en el nou entorn tecnològic
Conèixer els impactes funcionals i sectorials de la gestió de la informació i les oportunitats emprenedores que presenten.
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
 B1 Estableix els seus propis objectius d’ aprenentatge
 B2 Identifica els problemes amb anticipació abans de què el seu efecte es faci evident
 B3 Reflexiona sobre les causes i fins de la innovació
 B4 Decideix com ha de fer el treball previst perquè tingui la màxima qualitat possible.
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge
 C2 Coneix el maquinari bàsic dels ordinadors
Coneix el sistema operatiu com a gestor del maquinari i el programari com eina de treball
Utilitza programari per a comunicació off-line: editors de textos, fulles de càlcul i presentacions digitals
Utilitza programari per a comunicació on-line: eines interactives (web, moodle, blocs..), correu electrònic, fòrums, xat, vídeo-conferències, eines de treball col·laboratiu...
 C3 Localitza i accedeix a la informació de manera eficaç i eficient
Avalua críticament la informació i les seves fonts i la incorpora a la pròpia base de coneixements i al seu sistema de valors
Utilitza la informació comprenent les implicacions econòmiques, legals, socials i ètiques de l’ accés a la informació i el seu ús
Reflexiona, revisa i avalua el procés de gestió de la informació
 C4 Produeix un text oral gramaticalment correcte
Produeix un text oral ben estructurat, clar i eficaç
Produeix un text oral adequat a la situació comunicativa
Produeix un text escrit gramaticalment correcte
Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric
Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa
 C6 Identifica necessitats de formació
Identifica els propis interessos i motivacions acadèmico-professionals
Defineix i desenvolupa l'itinerari curricular considerant les necessitats formatives, interessos i motivacions acadèmico-professionals
Desenvolupa recursos i estratègies que li facilitin la transició al món laboral