Guia docent Facultat d'Economia i Empresa |
català |
Emprenedoria i Innovació (2014) |
Assignatures |
GESTIÓ DE LA INFORMACIÓ |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2014_15 |
Assignatura | GESTIÓ DE LA INFORMACIÓ | Codi | 16655205 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Analitzar la importància de la gestió de la informació en la creació d'una empresa nova i les principals eines. Detectar noves oportunitats de negoci en l'àrea de la gestió de la informació. | |
A2 |
Desenvolupar un projecte innovador (d'aplicació o investigació) en l'àrea de noves tecnologies. | |
A7 |
Aprendre a treballar responsablement en el nou entorn tecnològic Conèixer els impactes funcionals i sectorials de la gestió de la informació i les oportunitats emprenedores que presenten. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1 |
Estableix els seus propis objectius d’ aprenentatge | |
B2 |
Identifica els problemes amb anticipació abans de què el seu efecte es faci evident | |
B3 |
Reflexiona sobre les causes i fins de la innovació | |
B4 |
Decideix com ha de fer el treball previst perquè tingui la màxima qualitat possible. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C2 |
Coneix el maquinari bàsic dels ordinadors Coneix el sistema operatiu com a gestor del maquinari i el programari com eina de treball Utilitza programari per a comunicació off-line: editors de textos, fulles de càlcul i presentacions digitals Utilitza programari per a comunicació on-line: eines interactives (web, moodle, blocs..), correu electrònic, fòrums, xat, vídeo-conferències, eines de treball col·laboratiu... | |
C3 |
Localitza i accedeix a la informació de manera eficaç i eficient Avalua críticament la informació i les seves fonts i la incorpora a la pròpia base de coneixements i al seu sistema de valors Utilitza la informació comprenent les implicacions econòmiques, legals, socials i ètiques de l’ accés a la informació i el seu ús Reflexiona, revisa i avalua el procés de gestió de la informació | |
C4 |
Produeix un text oral gramaticalment correcte Produeix un text oral ben estructurat, clar i eficaç Produeix un text oral adequat a la situació comunicativa Produeix un text escrit gramaticalment correcte Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa | |
C6 |
Identifica necessitats de formació Identifica els propis interessos i motivacions acadèmico-professionals Defineix i desenvolupa l'itinerari curricular considerant les necessitats formatives, interessos i motivacions acadèmico-professionals Desenvolupa recursos i estratègies que li facilitin la transició al món laboral |