Guia docent Facultat d'Economia i Empresa |
català |
Direcció d'Empreses (2016) |
Assignatures |
ESTRATÈGIES DE MÀRQUETING |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2022_23 |
Assignatura | ESTRATÈGIES DE MÀRQUETING | Codi | 16665103 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
4.5 | Obligatòria | Primer | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica | |
Hi ha una àmplia i variada gamma de materials d'aprenentatge i suport disponibles per a aquesta assignatura. Sempre que sigui possible, es pot accedir a aquests recursos a (o mitjançant enllaços a través de) l'aula Moodle. Aquests recursos inclouen; 1. apunts de classe 2. resums de classe 3. llistes de lectura 4. llistes de visualització (vídeos)
5. Recursos electrònics i en línia. |
|
Complementària |
Philip Kotler et al., Marketing Management, 4th European Edition, 2019, Pearson Education Philip Cateora et al., International Marketing, 18, 2021, McGraw-Hill Eric Arnould & Craig J. Thompson, Consumer Culture Theory, 1, 2018, Sage Philip Cutler et al., Marketing 4.0: Moving from Traditional to Digital, 1, 2016, Wiley |