Guia docent Facultat d'Economia i Empresa |
català |
Mercats Internacionals (2016) |
Assignatures |
ESTRATÈGIES D'INTERNACIONALITZACIÓ |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | ESTRATÈGIES D'INTERNACIONALITZACIÓ | Codi | 16675104 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Obligatòria | Primer | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica |
Pankaj Ghemawat, Redefining Global Strategy, with a New Preface: Crossing Borders in a World Where Differences Still Matter, 2018, Harvard University Press Pla Barber, José & León Darder, Fidel, Dirección de Empresas Internacionales, , Barlett, Christopher & Ghostal, Sumantra, Transnational management: text, cases, and readings in corss-border management, , |
Complementària |
Gooderham, Paul & Nordhaug Odd , International Management: Cross-Boundary Challenges , , Cullen, John & Parboteeah, K. , Multinational Management: A strategic Approach , , |