2019_20
Guia docent 
Facultat d'Economia i Empresa
A A 
català 
Mercats Internacionals (2016)
 Assignatures
  ANÀLISI DE DADES PER A NEGOCIS INTERNACIONALS
   Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries Introducció als continguts de l'assignatura
Sessió Magistral Desenvolupament dels continguts teòrics de l'assignatura a l'aula magistral
Pràctiques a través de TIC en aules informàtiques Cerca i anàlisi de dades utilitzant les TIC
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària Plantejament d’una situació (real o simulada) en la que ha de treballar l’estudiant per donar una solució argumentada al tema, resoldre una sèrie de preguntes concretes o realitzar una reflexió global.
Treballs Exercicis que realitza l'estudiant a partir de material i referències facilitades pel professorat. Aquesta activitat té un abast i extensió superior que la resolució de problemes.
Atenció personalitzada Resolució dels dubtes dels estudiants