2016_17
Guia docent 
Facultat d'Economia i Empresa
A A 
català 
Mercats Internacionals (2016)
 Assignatures
  TREBALL DE FI DE MÀSTER
   Competències
Tipus A Codi Competències Específiques
 A1 Analitzar els mercats internacionals mitjançant tècniques i enfocaments multidisciplinaris avançats que permetin facilitar informació rellevant a les empreses internacionals i / o amb voluntat d'internacionalització.
 A3 Capacitar l'estudiant per elaborar plans estratègics d'expansió internacional per a empreses.
 A8 Utilitzar les tècniques quantitatives avançades per desenvolupar un projecte de recerca en l'àmbit dels mercats internacionals (especialitat investigació)
 A9 Analitzar aspectes innovadors i rellevants de les noves aportacions teòriques en el camp de l'economia internacional que permetin desenvolupar un treball de recerca d'acord amb els reptes que afronta aquesta disciplina acadèmica (especialitat investigació).
 A10 Planificar i organitzar la transferència i publicació dels resultats de projectes d'investigació (especialitat investigació).
Tipus B Codi Competències Transversals
 CT1 Gestionar i comunicar informació complexa, de temes diversos, amb naturalitat, en llengua estrangera.
 CT2 Formular valoracions a partir de la gestió i ús eficient de la informació.
 CT3 Resoldre problemes complexes de manera crítica, creativa i innovadora en contextos multidisciplinars.
 CT4 Treballar en equips multidisciplinars i en contextos complexes.
 CT5 Comunicar idees complexes de manera efectiva a tot tipus d’audiències.
 CT6 Desenvolupar habilitats per gestionar la carrera professional. (Carreer development)
 CT7 Aplicar els principis ètics i de responsabilitat social com a ciutadà i com a professional.
 CT8 Desenvolupar l’autonomia suficient per a treballar en projectes d’investigació i col·laboracions científiques o tecnològiques dins el seu àmbit temàtic
Tipus C Codi Competències Nuclears