2017_18
Guia docent 
Facultat d'Economia i Empresa
A A 
català 
Doble titulació de Grau d'Administració i Direcció d'Empreses i Dret (2014)
 Assignatures
  FONAMENTS DE MÀRQUETING
   Fonts d'informació
Bàsica Kotler, P, Dirección de Marketing. Edición del Milenio, 10ª Edición, Madrid, Prentice-Hall,

Philip Kotler. Dirección de Marketing. Prentice Hall (última edició)

Complementària
  • Santesmases, M. Marketing. Conceptos y estrategias. Madrid, Pirámide, 1999.
  • Martin Armario, E. Marketing. Ariel, Barcelona, 1998.
  • Lambin, J.J. Marketing estratégico, Madrid. McGraw Hill, 1995.
  • Rodríguez Ardura, I. El Marketing y el éxito en la empresa (2ª ed.). Madrid: Pirámide, 1998.
  • Kotler, P.; Armstrong, G.; Saunders, J.; Wong, V. Principles of marketing. The European Edition. Hertfordshire: Prentice Hall, 1999.