2009_10
Guia docent 
Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials
A A 
català 
 
 
Direcció Estratègica de l'Empresa (2007)
 Assignatures
  ESTRATÈGIES DEL FACTOR HUMÀ
   Avaluació
  Descripció Pes
Presentacions / exposicions Consisteix en la síntesi i anàlisis crític d'articles científics sobre un tema en particular. 20%
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària Cada tema culmina amb la resolució d'un cas o pràctica que permeti avaluar l'aplicació pràctica dels coneixements adquirits. 40%
Proves objectives de tipus test Tipues test que avalúa els continguts impartits a l'assignatura. 30%
Proves pràctiques Pregunta relacionada amb els continguts impartits en les presentacions realitzades durant el curs. 10%
Altres s.
 
Altres comentaris i segona convocatòria

2ª convocatòria: 100% examen. Aquest examen comprèn un test (60%) que avalúa l'adquisició dels coneixements teòrics impartits i un cas pràctic (40%) que avalúa l'aplicació d'aquests coneixements.

Per presentar-se a l'examen de 2ª convocatòria és requisit imprescindible per realitzar aquest examen l'entrega de 4 dels casos pràctics realitzats al llarg del curs (a Moodle).

Tant per la 1ª com per la 2ª convocatòria és imprescindible obtenir un 3'5 en cada element d'avaluació per poder fer mitja.