Guia docent Escola Tècnica Superior d`Enginyeria |
català |
Enginyeria Tècnica en Telecomunicacions, Especialitat en Telemàtica (2003) |
Assignatures |
FONAMENTS DE TELEMÀTICA |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2008_09 |
Assignatura | FONAMENTS DE TELEMÀTICA | Codi | 17111013 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 3 | 3 | Troncal | Primer | Primer |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Presentació dels professors, l'assignatura, els continguts i l'avaluació. |
Pràctiques a laboratoris | En els primers minuts el professor remarcarà els objectius i la forma de realització de la pràctica. Durant la resta de la sessió, resoldrà dubtes específics de cada grup respecte de l’enunciat i de la resolució. Si en sorgeixen d’interès general ho comentarà a tota la classe. Abans de finalitzar la sessió el professor recordarà quin material i/o dades l’alumne se n’haurà d’endur per tal de realitzar l’informe i recordarà què s’ha de lliurar i en quin termini. Una vegada recollits els informes, el professor els avaluarà i publicarà els resultats per mitjà telemàtic. Amb anterioritat a la sessió de laboratori, l’alumne es llegirà la documentació disponible a la web per aquella sessió i repassarà els temes teòrics relacionats que ja estiguin explicats. Si l’enunciat així ho indiqués, realitzarà els dissenys i/o càlculs necessaris. Durant la sessió de laboratori, l’alumne/a podrà consultar dubtes respecte de l’enunciat així com de la realització. Al final, recollirà tot el necessari per a la elaboració de l’informe. Un cop a casa seva, l’alumne/a elaborarà un informe del treball realitzat al laboratori, explicant el que ha fet, com i perquè, i analitzarà els resultats obtinguts. Aquests informes es lliuraran en els terminis establerts, normalment a la sessió posterior. |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària | Al principi de la classe el professor proporcionarà diversos enunciats de problemes als alumnes. Els alumnes disposaran d'un temps variable per a la seva resolució. El professor resoldrà dubtes específics dels alumnes i, al final proposarà una solució. També hi ha la possibilitat de deixar algun problema per a la seva resolució com a deures i fer la verificació a la propera sessió de problemes. |
Estudis previs | Anàlisi de la documentació de pràctiques i realització del disseny previ. |
Sessió Magistral | El professor exposa els continguts de l'assignatura seguint la planificació de l'assignatura. Els estudiants poden consultar els dubtes que tinguin sobre els continguts durant l'exposició o al final de la sessió magistral. |