2023_24
Guia docent 
Escola Tècnica Superior d'Enginyeria
A A 
català 
Grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica (2010)
 Assignatures
  MICROCONTROLADORS
   Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries Presentació de l'assignatura. Descripció dels continguts, mètodes d'avaluació, calendari previst, moodle i pla de treball.
Contextualització dels continguts a la societat, entorn industrial i la pròpia titulació.
Sessió Magistral Explicació a classe, per part del professor, dels diferents conceptes de l'assignatura.
Resolució de problemes, exercicis Resolució per part de l'alumne, com a treball autònom i individual, de problemes o exercicis plantejats periòdicament pel professor. Activitat via Moodle.
Projectes
Desenvolupament autònom d'un projecte.

En grups de dos, els estudiants proposaran un problema, aplicació o procés, susceptible de ser solucionat o millorat per mitjà d'un sistema basat en microcontrolador. Hauran de definir les especificacions del sistema i les proves a superar per verificar el seu correcte funcionament. El projecte inclourà el disseny i implementació d'una petita quantitat de "hardware" perifèric, així com la programació de tot el codi ASSEMBLADOR que sigui necessari(del microcontrolador que s'estigui fent servir com a exemple a les sessions magistrals) . La planificació temporal de les tasques a desenvolupar també son responsabilitat dels estudiants.

El professor marcarà d'antuvi una serie de requisits mínims que han d'incloure les especificacions/solució proposades, per tal d'assegurar l'adquisició de les competències/continguts lligats a l'assignatura. També s'encarregarà de l'avaluació de l'eficàcia i eficiència del prototipus final (en quant a l'assoliment d'objectius, qualitat del desenvolupament i complexitat total del sistema).
Atenció personalitzada
Les pràctiques tindran atenció personalitzada al mateix laboratori. Es pretén tant ajudar l'alumne a resoldre tot tipus de problemes, com avaluar la seva metodologia de treball, actitud i independència de forma continuada.

L'atenció personalitzada genèrica servirà per ajudar l'alumne a resoldre els dubtes que apareguin a qualsevol de les activitats relacionades amb l'assignatura. L'aprofitament d'aquest servei permet la resolució eficient de dubtes concrets i la detecció d'errors de concepte.