Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria |
català |
Grau en Enginyeria Elèctrica (2010) |
Assignatures |
GESTIÓ I DIRECCIÓ DE PROJECTES |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2022_23 |
Assignatura | GESTIÓ I DIRECCIÓ DE PROJECTES | Codi | 17214205 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
RI11 |
Coneix els projectes i les seves aplicacions: fases, àrees, departaments, tècniques, auditories equips de treball. | |
RI12 |
Coneix les principals conceptes en el Management: gestió, lideratge,tècniques de gestió, planificació i management integral Coneix els projectes i les seves aplicacions: fases, àrees, departaments, tècniques, auditories equips de treball. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1 |
Coneix les principals conceptes en el Management: gestió, lideratge,tècniques de gestió, planificació i management integral | |
B3 |
Coneix la gestió directiva en projectes: mètodes, activitats, equips i estratègia directiva. | |
B7 |
Coneix els projectes i les seves aplicacions: fases, àrees, departaments, tècniques, auditories equips de treball. | |
CT5 |
Produeix un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques Construeix un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada Elabora un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu Utilitza els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral Construeix un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada Produeix un discurs adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, i interactua de manera efectiva amb l’auditori | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |