2017_18
Guia docent 
Escola Tècnica Superior d'Enginyeria
A A 
català 
Grau d'Enginyeria Informàtica (2010)
 Assignatures
  PRÀCTIQUES EXTERNES II
   Resultats d'aprenentatge
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
 B3 Complementa i consolida mitjançant la pràctica els coneixements de la titulació d’Enginyeria Informàtica
Detecta mancances formatives.
Posa en funcionament, en un àmbit professional i de manera integrada, tot un seguit de competències específiques, transversals i nuclears
Integra els coneixements teòrics amb les realitats de l’Enginyeria Informàtica a les quals es poden aplicar
Coneix i utilitzar els mitjans tècnics més freqüentment utilitzats pels professionals l’Enginyeria Informàtica
Es capaç d'aplicar les tècniques apreses en contextos concrets de l’Enginyeria Informàtica.
 B8 Aconsegueix un primer contacte amb una empresa del sector lligat a l’Enginyeria Informàtica
Adquireix experiència de treball en un entorn professional.
Coneix institucions i organismes vinculats a l'àmbit de l’Enginyeria Informàtica.
Desenvolupa l'esperit analític, creatiu i crític en el moment de valorar la realitat professional
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge
 C2 Coneix el maquinari bàsic dels ordinadors
Coneix el sistema operatiu com a gestor del maquinari i el programari com eina de treball
Utilitza programari per a comunicació off-line: editors de textos, fulles de càlcul i presentacions digitals
Utilitza programari per a comunicació on-line: eines interactives (web, moodle, blocs..), correu electrònic, fòrums, xat, vídeo-conferències, eines de treball col·laboratiu...
 C4 Produeix un text oral gramaticalment correcte
Produeix un text oral ben estructurat, clar i eficaç
Produeix un text oral adequat a la situació comunicativa
Produeix un text escrit gramaticalment correcte
Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric
Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa
 C5 Mostra respecte pels drets fonamentals i d'igualtat entre homes i dones
Actua des del respecte i promoció dels drets humans i els principis d'accessibilitat universal, d'igualtat d'oportunitats, no discriminació i accessibilitat universal de les persones amb discapacitat
Mostra respecte vers els valors propis d'una cultura de la pau i de valors democràtics
 C6 Identifica necessitats de formació
Identifica els propis interessos i motivacions acadèmico-professionals
Defineix i desenvolupa l'itinerari curricular considerant les necessitats formatives, interessos i motivacions acadèmico-professionals
Desenvolupa recursos i estratègies que li facilitin la transició al món laboral