2018_19
Educational guide 
School of Engineering
A A 
english 
Bach. Degree in Telecommunication Systems and Services Engineering (2016)
 Subjects
  INNOVATION AND ENTREPRENEURSHIP
   Learning outcomes
Type A Code Learning outcomes
 RT3 Use ITC tools to search for resources and information
 RT15 Use knowledge and strategic skills to create and manage innovative products and ideas in the field of telecommunications within current regulatory framework
 RT18 Understand the techniques and procedures used in the design and implementation of an innovation process by an organisation
Use creativity and personal initiative to autonomously identify and develop an innovative idea
Understand how innovative processes are organised and developed in a technology company
Type B Code Learning outcomes
 CT1 Use information in a foreign language effectively
 CT3 Solve problems critically, creatively and innovatively in their academic field.
Segueix un mètode sistemàtic per dividir el problema en parts, identifica les causes i aplica els coneixements propis de la disciplina.
Dissenya una solució nova utilitzant els recursos necessaris per afrontar el problema
Inclou els aspectes concrets de la solució proposada en un model realista
Reflexiona sobre el model proposat i es capaç de trobar-hi limitacions i proposar millores
 CT6 Identify the learning process and the academic and professional orientation.
Identifica el propi procés d’aprenentatge
Analitza l’entorn laboral o professional de l’àmbit d’estudi
Dissenya itineraris acadèmics i d’inserció laboral o professional
 CT7 Apply ethical and socially responsible principles as a citizen and a professional.
Identifica els principals problemes ambientals
Reconeix i reflexiona sobre les necessitats i problemàtiques socials, i s’implica en la millora de la comunitat
Reconeix els conceptes ètics i deontològics de l’àrea de coneixement, mostra capacitat crítica i de diàleg, i fa un ús responsable de les normes que l’afecten com a membre de la comunitat universitària
Type C Code Learning outcomes