Educational guide School of Engineering |
english |
Bach. Degree in Telecommunication Systems and Services Engineering (2016) |
Subjects |
HISTORY OF ENGINEERING |
Learning outcomes |
IDENTIFYING DATA | 2018_19 |
Subject | HISTORY OF ENGINEERING | Code | 17244209 | |||||
Study programme |
|
Cycle | 1st | |||||
Descriptors | Credits | Type | Year | Period | ||||
6 | Optional | 1Q |
Competences | Learning outcomes | Contents |
Planning | Methodologies | Personalized attention |
Assessment | Sources of information | Recommendations |
Type A | Code | Learning outcomes |
Type B | Code | Learning outcomes |
CT1 |
Use information in a foreign language effectively | |
CT2 |
Manage information and knowledge by making efficient use of the information technologies. Cerca i obté informació de manera autònoma amb criteris de fiabilitat i pertinença Organitza la informació amb les eines adients (en línia i presencials) que li permetin desenvolupar les seves activitats acadèmiques. Elabora informació amb les eines i formats adients a la situació comunicativa, i ho fa de manera honesta Utilitza les TIC per compartir i intercanviar informació | |
CT3 |
Solve problems critically, creatively and innovatively in their academic field. Segueix un mètode sistemàtic per dividir el problema en parts, identifica les causes i aplica els coneixements propis de la disciplina. Dissenya una solució nova utilitzant els recursos necessaris per afrontar el problema Inclou els aspectes concrets de la solució proposada en un model realista Reflexiona sobre el model proposat i es capaç de trobar-hi limitacions i proposar millores | |
CT4 |
Work independently and as part of a team with responsibility and initiative. Comunica i actua dins del grup per facilitar la cohesió i el rendiment. Es compromet amb les tasques i l’agenda del grup Col·labora dins del grup en un bon clima de treball i en la resolució de problemes | |
CT6 |
Identify the learning process and the academic and professional orientation. Identifica el propi procés d’aprenentatge Analitza l’entorn laboral o professional de l’àmbit d’estudi Dissenya itineraris acadèmics i d’inserció laboral o professional | |
CT7 |
Apply ethical and socially responsible principles as a citizen and a professional. Identifica els principals problemes ambientals Reconeix i reflexiona sobre les necessitats i problemàtiques socials, i s’implica en la millora de la comunitat Reconeix els conceptes ètics i deontològics de l’àrea de coneixement, mostra capacitat crítica i de diàleg, i fa un ús responsable de les normes que l’afecten com a membre de la comunitat universitària | |
Type C | Code | Learning outcomes |