2019_20
Guia docent 
Escola Tècnica Superior d'Enginyeria
A A 
català 
Enginyeria Industrial (2013)
 Assignatures
  MODELAT DE SÒLID I NORMALITZACIÓ
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària
TI3
TI5
PROVES DE DESENVOLUPAMENT D'UN PROBLEMA. ES RESOLDRAN A CLASSE 20
Treballs
TI3
TI5
TRBALLS PERSONALS DE DESENVOLUPAMENT DE CONCEPTES.
TREBALL ESPECIFIC D'ESPECIALITAT
(TALLERD 3D)
40
Proves pràctiques
TI3
PROVES PR'ACTIQUES DE CONEIXEMENTS. HI HA UNA PER BLOC DE CONNEIXEMENT
(EXAMENS PARCIALS)
40
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

PER ACONSEGUR L'APROVAT DE L'ASSIGNATURA EN PRIMERA CONVOCATÒRIA, S'HAN DE TENIR TOTS EL GRUPS CONCEPTUALS APROVATS I TOTES LES PROVES I TREBALLS APROVATS.

NO ES FAN MITJANES ENTRE GRUPS CONCEPTUALS, NI ENTRE PRÀCTIQUES NI LLIURAMENTS.

Els lliuraments de treballs i exercicis fets a classe son obligatoris, i el no lliurament representa una qualificació de ZERO. Per a la puntuació final dels exercicis realitzats a classe, es tondran en compte el 85% de les pràctiques, valoran-se les millors puntuacions i desestimant el 15% de pitjor qualificació.

Els lliuraments per plataforma Moodle, hauran de ser penjats dins l'horari marcat. El nno lliurament en els terminis estipulats a Moodle representa una qualificació de ZERO.

PER APROVAR L'ASSIGNATURA EN SEGONA CONVOCTÒRIA S'HAN DE TENIR APROVATS TOTS ELS GRUPS CONCEPTUALS. NO ES FAN MITJANES ENTRE GRUPS CONCEPTUALS.

EN LA SEGONA CONVOCATÒRIA PODRAN TENIR-SE EN CONSIDERACIÓ ASPECTES FAVORABLES D'AVALUACIÓ DESENVOLUPATS EN LA PRIMERA CONVOCATÒRIA.La nota final a segona convocatòria serà de cinc sobre deu com a màxim.

Durant les proves avaluatives, els telèfons mòbils, tablets, calculadores i altres aparells alectrònics que no siguin expressament autoritzats per la prova, han d'estar apagats i fora de la vista

No es permet arribar tard a les proves avaluatives. L'alumne que arribi un cop començada la prova es considerarà no presentat. Es considera que la prova ha començat quan es reparteix el primer full d'exàmen o s'han tancat les portes d'accés.

NO ES CONVALIDEN PARTS CONCEPTUALS DE CURSOS ANTERIORS. En el cas dels tallers, el professor pot considerar aspectes positius de cursos anteriors a l'hora de l'abast del treball.