Cada
titulació té assignats un o diversos tutors interns que són els que tutoritzen
als estudiants durant la seva estada de pràctiques. Per la seva banda,
l'empresa o institució pública es l'encarregada d'assignar la persona o
persones que realitzaran les funcions de tutor extern de l'alumne. Pel
que fa al procediment de selecció i assignació dels alumnes per realitzar les
pràctiques aquest es fa mitjançant l'acord entre l'empresa i l'alumne. Les
empreses presenten les seves ofertes d'estades en pràctiques i els alumnes
interessats s'inscriuen a les ofertes adjuntant el seu currículum. Un cop
finalitzat el període d'inscripció l'Oficina de Suport a la Direcció de
l'Escola fa arribar els currículums a l'empresa, que contacta amb els
estudiants per realitzar una entrevista de selecció. Un cop l'empresa té
seleccionat l'alumne acorden els termes de l'estada en pràctiques i es
formalitza el conveni en pràctiques. Per més informació: https://www.etse.urv.cat/ca/practiques/ |